קרן דניאלי

קרן דניאלי > חדשות ועדכונים > למידה ומלגות > חלוקת מלגות ללימוד רפואה ע"ש דניאלי, באירוע של אוניברסיטת בר אילן

חלוקת מלגות ללימוד רפואה ע"ש דניאלי, באירוע של אוניברסיטת בר אילן

במסגרת אירועי חבר הנאמנים לציון 61 שנה לאוניברסיטת בר אילן, התקיים ערב גאלה, ביום שני 07/06/2016, במלון דן אכדיה בהרצליה בחסות "קרן דניאלי". בערב הוענקו המלגות לסטודנטים לרפואה.

בערב גם הוענקו אותות נשיא האוניברסיטה לשוחרי האוניברסיטה בישראל ובחו"ל וכן אותות מנהיגות לבוגרי אוניברסיטה בולטים.

אותות הוקרה הוענקו לבוגרי האוניברסיטה: ד"ר אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה, ועו"ד ניצנה דרשן לייטנר, ראש הארגון המשפטי 'שורת הדין'. עוד העניק הרב פרופ' הרשקוביץ את "אות הנשיא" לשוחרי האוניברסיטה בארץ ובחו"ל, ואת אות המנהיגות לאישים, בוגרי האוניברסיטה, שהם בעלי יושרה ודרך ארץ, המהווים באורח חייהם מופת ודוגמא.

חמישה סטודנטים קיבלו מלגות מקרן דניאלי מידי מוטי זוננפלד, אביה של דניאלי ע"ה, שדיבר בהתרגשות על אישיותה המיוחדת של דניאלי ע"ה, ובירך את ידידו, נשיא האוניברסיטה, הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ שימשיך להצליח בהנהגת האוניברסיטה המהווה אינטגרציה מדהימה של תורה ומדע.

נכחו באירוע רוב חברי ועד הנאמנים של האוניברסיטה, וכן מנכ"ל נאס"א (NASA) האלוף (מיל.) צ'רלס גולדן. נשיא האוניברסיטה הביע בברכתו את דמותה האצילית של דניאלי ע"ה, ידידותו עם משפחת זוננפלד וההוקרה לתורמים שמחזקים את בר-אילן ומאפשרים לקדם את המדע והמחקר בישראל.

בר אילן

IS5D5044

ללי.

IMG_8877

.

503-10412YR

.531-10412YR