קרן דניאלי

קרן דניאלי > חדשות ועדכונים > פרס דניאלי > פרס דניאלי למצוינות ולחסד לשנת 2017 הוענק לרב פירר

פרס דניאלי למצוינות ולחסד לשנת 2017 הוענק לרב פירר

פרס דניאלי למצויינות וחסד לשנת 2017, לזכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל, הוענק לרב אלימלך פירר. טקס הענקת הפרס התקיים שלשום (שלישי, 30.11.2017) הנוכחות מאות משתתפים במרכז האקדמי "שערי מדע ומשפט" בשיתוף עם קרן דניאלי.

באירוע המרגש נשאו דברים הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, שדיבר על חשיבות החסד ועל דמותה של דניאלי זוננפלד, בת שרות לאומי מחוננת שהייתה כל כולה עולם של חסד ונתינה. פרופ' דינה בן יהודה, דיקנית הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית, רגשה את כולם כשדברה על הרב פירר המכונה בפיה ובפי עמיתיה הרופאים פרופסור פירר.

אביה של דניאלי, מר מוטי זוננפלד, לא הותיר עין יבשה באולם כשסיפר על בתו דניאלי נערת החסד והנתינה האין סופית ששמחה את כל סובביה. מוטי זוננפלד סיפר כי החליט להתמקד בהמשך מפעל חייה הקצרים של בתו. פרופסור אביעד הכהן, נשיא שערי מדע ומשפט, דיבר על תורת החסד השזורה שנים רבות אחורה בעולמה של משפחת זוננפלד, ותיקת ירושלים. יצחק מאיר ליווה את הערב בשירה.

הנערה דניאלי זוננפלד נפטרה לפני כשנתיים וחצי בתאונת דרכים קטלנית, בעת ששבה מהתנדבות במחלקה האונקולוגית בביה"ח שניידר. מאז, בני משפחתה פועלים להנצחתה בשורה של מיזמי חסד. פרס המלגות לסטודנטים משערי מדע ומשפט למצוינות ולחסד ע״ש דניאלי זוננפלד הוא אחד מהם. המכללה יסדה מטרת התוכנית היא לעודד סטודנטים במכללה מכל חוגי הלימוד לעסוק בפעילות חברתית-ערכית לצד לימודיהם ולתרום לקהילה בזמן לימודיהם.