קרן דניאלי

קרן דניאלי > פעילויות > חגיגת בר מצווה ל-150 ילדים עיוורים 

חגיגת בר מצווה ל-150 ילדים עיוורים 

בכ”ו באייר התשע”ז (23.5.2017) התקיים בספארי ברמת גן טקס חגיגת בר המצווה לכ-150 ילדים עם עיוורון ולקויי ראייה, ילדים להורים לקויי ראייה ואחים לילדים לקויי ראייה, במסגרת פרויקט גשר של אור. הטקס התקיים בשיתוף המרכז לעיוור בישראל, אופק לילדינו, השירות לעיוור, הספרייה המרכזית לעיוורים ועמותות נוספות ובתמיכת ‘קרן דניאלי’ לזכרה של דניאלי זוננפלד ז”ל.

קרוב ל-1,000 אנשים לקחו חלק באירוע, בהם בני משפחה, חיילים, מלווים ומתנדבי גשר של אור. "זוהי ההזדמנות שלנו לשמח ליום אחד כ-150 ילדים לקויי ראייה, או קרובים של לקויי ראייה", הסביר ג'וני ירום, נשיא גשר של אור. "לשמחתנו, אנחנו זוכים להיענות אדירה של מאות אנשים לקחת חלק באירוע ולשמח את הילדים, וזה פשוט מחמם את הלב".

האירוע כלל סיורים בספארי, הופעות מוזיקליות וטקס ממלכתי בנוכחות כל הילדים ובני משפחותיהם. בין הילדים הוגרל שבוע חופשה באירופה, בכיסוי הוצאות מלא לזוכה ולבן משפחה נלווה, התקן ראייה של חברת ‘OrCam’ (פרי פיתוח יזמי ‘מובילאיי’, פרופ’ אמנון שעשוע וזיו אבירם) וחופשה משפחתית ברשת מלונות ‘ישרוטל’.  לצד זאת, חולקו לכל חתני וכלות השמחה תעודות הוקרה אישיות וחבילות שי עם מתנות יקרות ערך, בשווי של יותר מ-1,500 ש"ח לכל חוגג.

פרויקט גשר של אור מתקיים זה 17 שנים כיוזמה משותפת של יחידות צבאיות (אותה הוביל אל"מ מיל' רונן זרצקי, אז מפקד ממכ"א), אנשי היי-טק בכירים (אותם מוביל לייזי אורן, נשיא מטריקס) ומרכזי עיוורים ברחבי הארץ. הפרויקט פועל לקידום רווחתם של אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בישראל ומבוסס על מתנדבים בלבד.