קרן דניאלי

קרן דניאלי > בתקשורת > התרגשות רבה בחנוכת מערך ההשגחות “לב דניאלי” ע”י בוני עולם במרכז הרפואי הדסה בירושלים

התרגשות רבה בחנוכת מערך ההשגחות “לב דניאלי” ע”י בוני עולם במרכז הרפואי הדסה בירושלים

בהתרגשות רבה נחנך ביום שלישי מערך פיקוח ההלכתי של “בוני עולם” במרכזים הרפואיים של “הדסה” עין כרם בירושלים בהשתתפות שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, הגב’  איילת שקד שרת המשפטים, רב המרכזים הרפואיים “הדסה” הרה”ג משה קליין, הגר”י אפרתי שליט”א, הרה”ג שמואל רבינוביץ רב המקומות הקדושים, ראש העיר ב”ב הרב חנוך זייברט, עמוד החסד הרב אלימלך פירר יו”ר עזרה למרפא, וראשי המערך הרפואי של המרכזיים הרפואיים “הדסה” בראשותו של פרופ’ זאב רוטשטיין שבימים אלה נכנס לתפקידו.

מערך הכשרות הייחודי והמוקפד של “בוני עולם” העומד תחת פיקוחו והשגחתו של הרה”ג משה שאול קליין שליט”א נושא את שמה של דניאלי זוננפלד ע”ה שהלכה לעולמה בדמי ימיה כשהיתה אך בת 20 והותירה את משפחתה, משפחת זוננפלד היקרה כואבת ומיוסרת. דניאלי ע”ה התנדבה בימי חייה הקצרים בבתי חולים רבים בארץ ומספר חודשים בטרם הלכה לעולמה החלה ללמוד את מקצוע הרפואה, הרב חיים שטרן מנכ”ל “בוני עולם” ציין כי מערך הכשרות הנושא את שמה נקרא “לב דניאלי” מביא לידי ביטוי את אישיותה ומהותה שהיו כל כולם למען הזולת ובפרט להיטיב עם חולים.

בדברים המרגשים שנשא אביה ר’ מרדכי זוננפלד באירוע הוא העלה על נס את אישיותה המיוחדת ואת מידותיה התרומיות למען הזולת כשהוא מודה בדמעות להנהלת “בוני עולם” ולהרב אליקים לבנון מראשי הארגון שבחרו להקדיש את מערך הכשרות לעילוי נשמתה.

שרת המשפטים הגב’ איילת שקד ידידה קרובה של משפחת זוננפלד ציינה בדברה כי אין מתאים יותר מאשר הנצחתה של דניאלי זוננפלד מאשר במערך הכשרות של בוני עולם הפועלים מלב רחב ומתוך מסירות ומקצועיות להביא שמחה למשפחות רבות בישראל. השרה שקד ביקשה לחזק את בני משפחת זוננפלד וציינה כי פעילותם החשובה הזו הם מקיימים את צוואתה של דניאלי שדאגה לזולת והתמסרה לחולים גם בשנותיה הקצרות כל כך.

לכתבה המלאה לחץ כאן

%d7%91%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-2

%d7%91%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94