קרן דניאלי

קרן דניאלי > בתקשורת > רבנים, שרים ומאות יועצי רפואה השתתפו בוועידת הדסה לרפואה וחסד

רבנים, שרים ומאות יועצי רפואה השתתפו בוועידת הדסה לרפואה וחסד

'ועידת הדסה לרפואה וחסד', התקיימה בשבוע האחרון במלון רמדה בשיתוף הנהלות קופות החולים ובהשתתפות הנהלת המרכז הרפואי 'הדסה', שרים, ח"כים, רבנים ואישי ציבור • השר ליצמן: "המרכז הרפואי הדסה הינו מהמפורסמים והמובילים בעולם"

הענקת תעודת הוקרה על ידי שר הבריאות לאיש החסד ורב הפעלים הרב מרדכי זוננפלד.

'ועידת הדסה לרפואה וחסד', כנס הוקרה לארגוני ויועצי הרפואה, התקיים בשבוע האחרון במלון רמדה בירושלים בשיתוף הנהלות קופות חולים 'מאוחדת', 'כללית', 'מכבי' ו'לאומית', ובהשתתפות: הנהלת המרכז הרפואי 'הדסה', שרים, ח"כים, רבנים ואישי ציבור. גולת הכותרת של הערב הייתה הענקת תעודת הוקרה על ידי שר הבריאות הרב יעקב ליצמן ומנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' פרופ' זאב רוטשטיין לאיש החסד ורב הפעלים הרב מרדכי זוננפלד.

מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' פרופ' זאב רוטשטיין אשר קיבל את פני האורחים ביקש להודות לארגוני החסד הרבים הפועלים בהמרכז הרפואי הדסה ועושים פעילות חשובה ומבורכת – אנו מוקירים את פעילותם החשובה:

"אנו פועלים ב'הדסה' כדי להתאים את כל שירותי המרכז הרפואי לטובת המטופל הדתי והחרדי, והכל בהנחיית והדרכתו של הרב משה קליין, שהינו מורה הדרך של הנהלת הדסה", סיפר רוטשטיין.

הקהל הרב באירוע (צילום:יח''צ)

 

 

 

באירוע השתתפו: סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, השר לענייני ירושלים זאב אלקין, חברי הכנסת הרב אורי מקלב, הרב יעקב אשר, השר לשעבר אריאל אטיאס, נציגי הציבור מעיריית ירושלים- הרב יוסף דייטש, הרב ישראל קלרמן ומשה ליאון. בנוסף, כל יועצי הרפואה בישראל. את הערב הנעימו בשירה ערבה מקהלת 'מלכות'.

 

אות הוקרה והערכה ל'קרן דניאלי' לזכר דניאלי זוננפלד ז״ל

 

גולת הכותרת של הערב המרשים והייחודי שהוקדש כולו להערכה וההוקרה שרוחשים במרכז הרפואי "הדסה" ליועצים וארגוני הרפואה, הייתה הענקת תעודת 'אות הדסה' לשנת תשע"ט ל'קרן דניאלי' ומייסדה הרב מוטי זוננפלד.

'קרן דניאלי' הוקמה על ידי הרב זוננפלד לזכרה של בתו דניאלי ז״ל, שנהרגה לפני שלוש וחצי שנים בתאונת דרכים, והיא בת 20. דניאלי הקדישה את חייה להתנדבות עם ילדים חולי סרטן, ונהרגה כשחזרה הביתה מהתנדבות.

היקף הפעילות של הקרן כיום עומד על כ-80 פרוייקטים רפואיים וחינוכיים.

בין הפרוייקטים של הקרן, עבורם קיבלה את ״אות הדסה״:

פרס דניאלי – המוענק בכל שנה לרופאים אשר דורגו על ידי המטופלים כרופאים האהובים ביותר, שעושים עבודתם תוך אמפתיה וכבוד רב למטופל;

לב דניאלי – מערך פיקוח והשגחה הלכתית על מטופלים העוברים טיפולי פוריות בארגון ״בוני עולם״;

צוות דניאלי, המורכב מרופאים, אחיות, פסיכולוגים ועובדים סוציאלים, ונותן מענה טיפולי ורפואי לילדים במצבים רפואיים קשים בחיק המשפחה, ומאפשר להם לשהות כמה שיותר בסביבתם החמה והמוכרת;פרויקט נוסף, הוא פעילותה של הקרן למען ארגון ״מתנת חיים״, בראשות הרב הבר, המסייע לתורמי כליה על בסיס התנדבותי.

קליניקת דניאלי לטראומה ואבדן – הקליניקה ממוקמת באוניברסיטת בר אילן ומופעלת על ידי המחלקה לפסיכולוגיה. הקליניקה מעניקה טיפולים פסיכולוגיים בחינם למיעוטי יכולת;אות ההוקרה הוענק על ידי סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' הפרופ' זאב רוטשטיין ורב המרכז הרפואי 'הדסה' הרב משה קליין ל'קרן  דניאלי' ולמייסדה איש החסד הרב זוננפלד.

פרויקט נוסף, הוא פעילותה של הקרן למען ארגון ״מתנת חיים״, בראשות הרב הבר, המסייע לתורמי כליה על בסיס התנדבותי.

אות ההוקרה הוענק על ידי סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' הפרופ' זאב רוטשטיין ורב המרכז הרפואי 'הדסה' הרב משה קליין ל'קרן  דניאלי' ולמייסדה איש החסד הרב זוננפלד.

בתעודה על נימוקי הוועדה המעניקה את האות: "על תרומתם הברוכה והייחודית לעולם הרפואה בישראל, על עידוד הרפואה עם לב ונשמה לטובת החולים, ולמען עתיד חברתי של נתינה ורגישות. פעילותה האדירה של הקרן ברוח העשייה ושליחות, מחוללת מהפכה חיובית בתפיסת העולם של הרפואה המתפתחת ומגדלת דור חדש של צוותות רפואה מקצועיים אכפתיים ורגישים. ששמים את רגשות החולה ובני משפחתו בראש מעייניהם ובונים עולמות של חסד נצחי לעילוי נשמתה הטהורה של דניאלי זוננפלד ז"ל".
לינק לכתבה