קרן דניאלי

קרן דניאלי > בתקשורת > רפואה עם לב

רפואה עם לב

ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן העניקו ביום שני את "פרס דניאלי – רפואה עם לב" לשנת 2018, לעשרה רופאי משפחה שנבחרו מתוך מערך של כ-5,000 רופאים ברחבי הארץ.

רה"מ נתניהו:
"אני מברך אתכם על הלב הרחב ועל התרומה שלכם לבריאות הציבור. הפרויקט הזה יוצא מן הכלל ומשקף בדיוק את הרוח של דניאלי, כפי שהוא בא לידי ביטוי בכל דבר ששומעים עליה.

יש משהו מיוחד ברופאים שהם לא רק מקצועיים, אלא גם קשובים ללב ולמצוקות החולים שלהם. זה דבר מאוד אנושי, התפקיד של הרופא בחברה, הדרך שבה שומעים את החולה או את המטופל. ההערכה היום, המודרנית, היא שיש לזה גם השלכה על כל שאר הריפוי, אבל אני חושב שזה קודם לזה – פשוט אנושיות צרופה.

אני רוצה גם לומר דבר נוסף על העבודה שאנחנו עושים יחד, לקידום הרפואה בארץ – רפואה עם אמצעים חדשים, עם סל תרופות חדש, שכל הזמן אנחנו מעדכנים אותו כלפי מעלה, עם בריאות בפריפריה, עם בתי חולים שנפתחים ומרכזים רפואיים. ועם דבר אחד נוסף: אנחנו עומדים בפני אפשרות למהפכה בריאותית, הגדולה ביותר מאז המאה ה-19 להערכתי – וזו מהפכת הבריאות הדיגיטלית של המאה ה-21."


"פרס דניאלי – רפואה עם לב" הינו מיזם של קרן דניאלי בשיתוף משרד הבריאות, שנועד להעצים את המוטיבציה בקרב כלל הרופאים והאחיות לקדם יחס חם ואנושי במערכת הבריאות בישראל. קרן דניאלי הוקמה לזכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל שנהרגה בתאונת דרכים בגיל 20.


תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏12‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏צילום: קובי גדעון, לע"מ