קרן דניאלי

קרן דניאלי > על דניאלי > חברים כותבים > יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין: חייה של דניאלי – חיי חסד היו

יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין: חייה של דניאלי – חיי חסד היו

| חברים כותבים

ברכת יושבראש הכנסת, חה"כ יולי (יואל) אדלשטיין, להענקת 'פרס דניאלי' למצויינות וחסד לרב אלימלך פירר

אני שמח ומתכבד להשתתף יחד אתכם, אוהביה ומוקירי זכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל, בהענקת הפרס.

חייה של דניאלי – חיי חסד היו. יעידו על כך הילדים מהמחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר והנערים מהעיר עכו להם הקדישה את שנותיה בשירות הלאומי, לצד רבים אחרים שדרכם הצטלבה בדרכה ודמותה נחרטה לעד בליבם.

הפרס שאנו מעניקים היום הוא נר זיכרון נוסף לדניאלי, להליכותיה ולפעולותיה. בזכות ההשקעה המיוחדת של משפחתה, אישיותה המיוחדת ממשיכה להמריץ אותנו אל חיי מופת של נתינה ומסירות.

השנה מוענק הפרס לרב אלימלך פירר, מייסד אגודת "עזרה למרפא" וחתן פרס ישראל.

שמו של הרב פירר יצא בארץ ומחוצה לה כסמל של אהבת חסד; ימיו חסד ולילותיו חסד. במעשיו הוא משמש דוגמא חד-פעמית לשילוב בין מקצועיות רפואית, אכפתיות ללא גבול ויחס חם לכל אדם.

כבר עשרות שנים שהרב פירר "הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק": באמונה, בצניעות, במאור-פנים ומתוך תחושת שליחות הוא הקים מפעל חיים שסייע להמונים במגוון רחב של תחומים: השאלת ציוד רפואי, הקמת והפעלת מועדוניות לילדים מיוחדים, תמיכה ועידוד נפשיים, מתן עצות מועילות בכל עת ועוד כהנה. על כך ועל יותר מכך, אין ראוי ממנו לקבל את פרס דניאלי למצוינות וחסד.

אני מבקש להודות לאנשי הצוות שעמלים על הנצחתה של דניאלי ועל תהליך בחירת מקבל הפרס.

כמו כן אבקש להזכיר בתודה את "המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט" המארח את הטקס. בשנה החולפת חילקה קרן דניאלי מלגות לסטודנטים הלומדים בו, אשר לצד הצטיינותם בלימודים נרתמו גם לפעילות חברתית ולעשיית צדקה וחסד. יישר כוחכם, עלו והצליחו.