קרן דניאלי

קרן דניאלי > חדשות ועדכונים > אירועים וכנסים > אורח הכבוד בסיום הש"ס בבעלזא: אביו של עמנואל מורנו הי"ד

אורח הכבוד בסיום הש"ס בבעלזא: אביו של עמנואל מורנו הי"ד

אילן מורנו והרב שמואל מורנו – אביו ואחיו של סא"ל עמנואל מורנו הי"ד, מראשי סיירת מטכ"ל שתמונתו אסורה לפרסום עד היום, היו אורחי הכבוד בסיום הש"ס בביהמ"ד בעלזא (חסידים)

אילן מורנו והרב שמואל מורנו – אביו ואחיו של סא"ל עמנואל מורנו, מראשי סיירת מטכ"ל, שנהרג במלחמת לבנון השנייה ותמונתו אסורה לפרסום עד היום – היו אורחי הכבוד בסיום ש"ס ירושלמי, שנערך במוצאי השבת האחרונה בבית המדרש 'בית נפתלי' של חסידות בעלזא באשדוד.

שמם של סא"ל עמנואל מורנו ורס"ן רועי קליין הי"ד, הונצח בבית הכנסת בתרומת הנגיד מוטי זוננפלד. לימוד הירושלמי התקיים השנה בביהמ"ד באופן קבוע לעילוי נשמתה של דניאלי זוננפלד ע"ה, בתו של זוננפלד, שהשתתף אף הוא בלימוד הש"ס וסיימו בשם הנוכחים. כמו כן, במסגרת האירוע חילק הנגיד לכל אחד מעשרות האברכים שסיימו את הש"ס מלגה מיוחדת.

דניאלי ז"ל נהרגה לפני כשנתיים בתאונת דרכים ומאז הקים אביה את "קרן דניאלי" התומכת במפעלי צדקה וחסד רבים לזכרה ולעילוי נשמתה. סיום הש"ס נערך שבוע בדיוק לפני היארצייט השני שלה.

בסיום הטקס ציין זוננפלד את חשיבות לימוד הירושלמי באמרו כי "הנצי"ב כתב שקדושת הירושלמי עליונה, ומפני חטאינו אנחנו צריכים להסתפק בבבלי. הוא משווה את הירושלמי ללוחות הראשונות ואת הבבלי ללוחות השניות".