קרן דניאלי

קרן דניאלי > חדשות ועדכונים > אירועים וכנסים > נשיא ברזיל במפגש עם ראשי "צוות דניאלי" ועם קהילת יוצאי ברזיל בארץ

נשיא ברזיל במפגש עם ראשי "צוות דניאלי" ועם קהילת יוצאי ברזיל בארץ

נשיא ברזיל מר ז׳איר בולסנארו נפגש ביום שלישי ה-02 באפריל במלון המלך דוד בירושלים עם הנהלת ארגון "לוחמים ללא גבולות" ועם ראשי הקהילה הברזילאית ׳אור ישראל׳ ברעננה. קהילת 'אור ישראל' רעננה היא קהילת יוצאי ברזיל הגדולה בישראל, במסגרת הקהילה פועלת גם תכנית "אור דניאלי" בית מדרש פעיל. הפגישה עמם נערכה כחלק מביקור הנשיא בישראל.

בין היתר ביקש הנשיא להודות בפגישתו לראשי עמותת ׳לוחמים ללא גבולות׳ ולפעילי "צוות דניאלי" שבה, על התנדבותם למען האוכלוסייה בברזיל, בדבריו הוא ציין כי עצם היבחרו לנשיאות ברזיל בתחילת השנה היא מהפך במדינתו וכי ״בתקופת כהונתו הוא שואף לעשות שינוי במציאות בברזיל, מקצה לקצה״.

התמיכה בפעילות העמותה נעשית כחלק ממגוון מפעלי החסד של ׳קרן דניאלי׳ והמשלחת בברזיל קרויה ״צוות דניאלי״ על שמה של דניאלי זוננפלד ע"ה, ילידת ריו דה ז׳נרו וחברת קהילת רעננה לשעבר. מוטי זוננפלד, אביה של דניאלי, נשא דברים באירוע והעניק לנשיא חולצה מיוחדת עליה מוטבע סמל העמותה. בדבריו אמר: "אנו, יוצאי ברזיל שגרים בישראל גאים מאוד בברזילאיות שלנו, הקשר עם ברזיל חשוב לנו מאד ואנו רוצים להיטיב עם ברזיל ואזרחיה בכל דרך".