קרן דניאלי

קרן דניאלי > חדשות ועדכונים > בריאות ורפואה > ערב סיום מחנה הנופש של עזר מציון הוקדש לזכר המתנדבת דניאלי ז"ל

ערב סיום מחנה הנופש של עזר מציון הוקדש לזכר המתנדבת דניאלי ז"ל

ביום רביעי שעבר (23.8.2017) התקיים בכפר הנופש של האגודה למען החייל בגבעת אולגה בחדרה ערב הסיום המרגש של נופש המשפחות של ארגון "עזר מציון". הערב הוקדש לזכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל, אשר התנדבה במסגרת שירותה האזרחי בארגון "עזר מציון" בעבודה עם ילדים חולי סרטן בבית החולים "שניידר".

יומי דז'ילובסקי, מנהל הפעילות לילדים חולי סרטן ב"עזר מציון" אשר ליווה את דניאלי ז"ל במהלך התנדבותה, סיפר בערב המרגש כי "דניאלי הייתה דמות משמעותית בשביל כל אחד ואחת מאיתנו. לב ענק ויכולת נתינה אינסופית – היו חלק בלתי נפרד מאישיותה". בערב השתתפו גם הרב חנניה צ'ולק, מייסד ומנהל 'עזר מציון', והגב' ברכה זיסר, מייסדת ומנהלת מאגר מח העצם המרכזי בישראל ובית ההחלמה "אורנית" לילדים חולי סרטן, מטעם ארגון עזר מציון, לצד אביה של דניאלי ובני משפחתה.

הנופש המיוחד של ארגון "עזר מציון" למשפחות שאחד מילדיהן או אחד ההורים חלו במחלת בסרטן מתקיים מדי שנה במהלך חופשת הקיץ. הנופש מהווה הזדמנות ייחודית עבור הילדים ובני משפחותיהם להשתתף בפעילות הפגתית, מהנה ומגבשת. לצד הפעילות מועמד לרשות המשפחות חדר טיפולי במקום עם צוות רפואי שמעניק טיפול לחולים.

השנה התקיים הנופש בכפר הנופש של האגודה למען החייל בגבעת אולגה, חדרה, עבור 130 משפחות, על 650 הוריהן וילדיהן, במשך כשבוע. הנופש כלל טיול ג'יפים משותף, מצנחי רחיפה, מופעי סטנד-אפ, הופעות של "הפרוייקט של רביבו" ו"התקווה 6", ועוד.

צפו בקטע קצר מתוך ערב הסיום המרגש: