קרן דניאלי

קרן דניאלי > פעילויות > סיום ש”ס ירושלמי וחנוכת ‘שער דניאלי’ בביהמ”ד בעלזא באשדוד

סיום ש”ס ירושלמי וחנוכת ‘שער דניאלי’ בביהמ”ד בעלזא באשדוד

ב-ו’ אדר תשע”ז (4.3.2017) במוצאי השבת התקיים טקס סיום לימוד תלמוד ירושלמי לזכרה של דניאלי זוננפלד ז”ל בבית המדרש 'בית נפתלי' של חסידות בעלזא באשדוד. לימוד הירושלמי מתקיים באופן קבוע בביהמ"ד, לעילוי נשמתה של דניאלי ע”ה. בהמשך הערב נחנכה אף הספריה התורנית בבית המדרש על שמה של דניאלי ז"ל.

בערב נטל חלק אביה של דניאלי, מוטי זוננפלד, אשר השתתף אף הוא בלימוד הש"ס וסיימו בשם כל הנוכחים. כמו כן, במסגרת האירוע חילק אביה לכל אחד מעשרות האברכים שסיימו את הש"ס מלגה מיוחדת.

דניאלי ז"ל נהרגה לפני כשנתיים בתאונת דרכים ומאז הקים אביה את "קרן דניאלי" התומכת במפעלי צדקה וחסד רבים לזכרה ולעילוי נשמתה. סיום הש"ס נערך שבוע בדיוק לפני היאהרצייט השני שלה.

מר אילן מורנו והרב שמואל מורנו – אביו ואחיו של סא"ל עמנואל מורנו, שנהרג במלחמת לבנון השנייה ואשר תמונתו אסורה לפרסום עד היום – היו אורחי הכבוד בסיום. השניים השתתפו בסיום לרגל הנצחת שמם של גיבורי ישראל, סא"ל עמנואל מורנו ורס"ן רועי קליין, הי"ד, בבית הכנסת, הודות לתרומה מיוחדת מאת מוטי זוננפלד.

עוד השתתפו בטקס הסיום: הרה"ג רבי יוסף אפרתי שליט"א, ראש בית המדרש להלכה בהתיישבות ומנאמני ביתו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, הרה"ג אהרון ברקוביץ שליט"א, רבה של קהלת רעות ברעננה,הרה"ג שלמה חנוך ורנר שליט"א, מנהל "קרן רא"ם" ו"קרן דניאלי", הרב אלימלך פירר, יו"ר אגודת 'עזרה למרפא', הרב ישראל מאיר ריאני, ראש ארגון רבני בנועם, ואורחים רבים.


וידאו מלא מהאירוע – חלק א

וידאו מלא מהאירוע – חלק ב

קליפ מסכם של האירוע: