קרן דניאלי

קרן דניאלי > פעילויות > 'קומת דניאלי' בישיבה באיתמר

'קומת דניאלי' בישיבה באיתמר

ימים ספורים לאחר יום העצמאות תשע"ו נחנכה באירוע מרגש בהשתתפות שרת המשפטים איילת שקד, קומת דניאלי במבנה המגורים בישיבה הגבוהה באיתמר לזכרה של דניאלי זוננפלד ע"ה שנקטפה בדמי ימיה. 
 
אל הגעגועים ואל הכאב בלכתה של דניאלי מצטרפת מעט נחמה, בהוספת אור וטוב שהיו מנת חלקה במנות גדושות. כך, ימים ספורים לאחר יום העצמאות תשע"ו נחנכה לזכרה קומה בבניין המגורים בישיבה הגבוהה באיתמר. באירוע המרגש השתתפו ראש הישיבה, הרב אביחי רונצקי, אביה של דניאלי שתרם את הקומה- מר מוטי זוננפלד ושרת המשפטים איילת שקד.
השרה שקד אמרה באירוע, "בניית הפנימייה בישיבה היא חלק מבניית הארץ לאורכה ולרוחבה. אנחנו נמשיך בעשייה, נוביל את הבנייה ביהודה ושומרון ואני בטוחה שנמשיך לחנוך עוד ועוד מבנים ושעוד אנשים יגיעו לגור בשטחי יהודה ושומרון", ועוד היא הוסיפה, "כל אחד מגלה בשבעה על יקיריו דברים שלא ידע עליהם. ואני אומרת לכם – שתפו את ההורים שלכם בחוויות שלכם. הם יהיו שם למענכם".
אביה של דניאלי, מר מוטי זוננפלד יבדל לחיים טובים, הינו חבר קרוב ויקר של הישיבה ושותף משמעותי בהקמת הקריה החינוכית הכוללת את משכן אהוד ושני מבני המגורים. דניאלי עצמה הייתה נוכחת בטקס חנוכת משכן אהוד. דניאלי, ברוכה בכישרונות ובאהבת אלוקים ואדם, בוודאי שמחה באור התורה שגדל ומתעצם באדמת השומרון לזכרה.

IMG-20160926-WA0008IMG-20160926-WA0007IMG-20160926-WA0005IMG-20160926-WA0009

לכתבה בעיתונות על האירוע