קרן דניאלי

קרן דניאלי > בתקשורת > דניאלי זוננפלד ז"ל הקדישה את חייה לטיפול בחולים…

דניאלי זוננפלד ז"ל הקדישה את חייה לטיפול בחולים…

שנה אחרי שדניאלי זוננפלד ז"ל נהרגה בתאונת דרכים כששבה מהתנדבות למען ילדים חולים, ייערך טקס לזכרה שבו יוענקו פרסים לאנשי רפואה מצטיינים ברחבי הארץ. “זה היה עושה אותה גאה", אומר אביה.

"חודש לפני שדניאלי נהרגה, היא באה ואמרה: ‘אבא, אתה צריך לראות. יש במחלקה רופא עם נשמה ענקית שעושה את כל ההבדל. הוא נכנס לחדר ולמרות שיודעים שלילד לא נותרו יותר מכמה חודשים, הוא מרגיע את כולם’”, כך מספר מוטי זוננפלד, ששכל את בתו בתאונת דרכים במרץ 2015.

דניאלי ז”ל הייתה בת 20 במותה. ילדה מיוחדת שבאה מבית דתי. תלמידה מצטיינת, כותבת מוכשרת. בבית חשבו שהיא תמשיך לאקדמיה, אבל היא בחרה קודם כל להתנדב בבית החולים שניידר בפתח תקווה, במחלקה האונקולוגית לילדים. “זה לא פיקניק, זה הכי קשה”, מספר האב, איש עסקים בתחום התעופה. “היא הייתה שם המלאכית. היום אני בוועד המנהל של בית החולים, וכשאני מסתובב שם קוראים לי: ‘האבא של דניאלי’. אם ילד היה צורח, לא רוצה לקחת את התרופה, היא הייתה נכנסת ויוצאת עם חיוך”.

את יום התאונה, 3 במרץ 2015, אביה לא ישכח לעולם. ביום ההוא דניאלי הסיעה ברכבה שני בני נוער מרמת הגולן לטיפול בבית החולים. היא חזרה לביתה ברעננה כדי לנוח קצת ושבה לעוד כמה שעות של משמרת במחלקה האונקולוגית. בשעה 20:45, בדרכה הביתה, פגע בה ג’יפ בעוצמה והיא נהרגה.
אבל גדול נפל על המשפחה. במהלך השבעה הגיעו תוצאות המבחנים הפסיכומטריים שעשתה דניאלי. היא קיבלה ציון של 768 והייתה אמורה להתחיל לימודי רפואה.

לכתבה המלאה לחץ כאן

%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%93

%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94