קרן דניאלי

קרן דניאלי > בתקשורת > לזכרה של דניאלי זוננפלד: טקס הענקת פרס דניאלי

לזכרה של דניאלי זוננפלד: טקס הענקת פרס דניאלי

10 רופאי המשפחה האהובים ביותר, שנבחרו על ידי כ-150,000 מטופלים מרחבי הארץ, קיבלו את הפרס. אביה של דניאלי ז"ל ומייסד הפרס, מוטי זוננפלד: "כל הפעולות שנעשות על ידי הקרן זה מה שדניאלי היתה רוצה"

טקס הענק 'פרס דניאלי – רפואה עם לב' לשנת 2018 התקיים ביום ראשון האחרון (21.10) במרכז הקונגרסים בנייני האומה. בטקס, שנערך במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, מנכ"לי קופות החולים, בני משפחת זוננפלד ומכובדים נוספים, הוענקו פרסי הוקרה ל-10 רופאי משפחה, אשר נבחרו על ידי למעלה מ-150,000 איש ברחבי ישראל, כרופאים האהובים והמוערכים ביותר.

פרס דניאלי, שזו היתה השנה השלישית לקיומו, מוענק לזכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל, שנהרגה לפני כשלוש וחצי שנים בתאונת דרכים, לאחר שסיימה עוד יום של התנדבות במחלקה האונקולוגית לילדים בבית החולים שניידר. בת 20 היתה במותה.

מייסד קרן דניאלי, מוטי זוננפלד, אביה של דניאלי: ״אני יודע שכל הפעולות שנעשות על ידי קרן דניאלי זה מה שדניאלי המיוחדת היתה רוצה. אני מרגיש שבאירוע כזה דניאלי כל כך חסרה, בפרט שמציינים רפואה עם לב – דניאלי היתה אמורה ללמוד רפואה כבר שנה רביעית. היא היתה עתידה להיות רופאה עם לב ענק״.

על 10 הרופאים הזוכים בפרס דניאלי נמנה גם הרופא הירושלמי ד"ר ברנדון סטיוארט-פרידמן, מנהל מרפאת 'הטיילת' של שירותי בריאות כללית בשכונת ארמון הנציב. עוד נבחרו: ד"ר מודי אגם ממכבי שירותי בריאות, ד"ר פנינה בסרגליק ממכבי שירותי בריאות, ד"ר צחי בר-ששת מקופות חולים מאוחדת ולאומית, ד"ר יוסף ג'ובראן משירותי בריאות כללית, ד"ר אירנה גרשון משירותי בריאות כללית, ד"ר רות דרור מקופת חולים לאומית, ד"ר עלי הוואש משירותי בריאות כללית, ד"ר הלל טרופ מקופת חולים מאוחדת; ד"ר גיל פלדמן ממכבי שירותי בריאות.

בתמונה (מימין למטה) מוטי זוננפלד (מימין למטה), בנימין נתניהו ויעקב ליצמן עם זוכי פרס 'דניאלי – רפואה עם לב' (צילום: אלי קובין)

כאמור,התחרות התקיימה בקרב מטופלים מכל רחבי הארץ. את ההמלצות על הרופאים הנבחרים הפיצו קופות החולים באמצעות הודעות אס.אם.אס, שבתוכן ישנו קישור למערכת ההצבעה האינטרנטית, המזמינות את המטופלים בקופות החולים השונות לדרג את רופא המשפחה שלהם.

ד"ר סטיוארט, אשר נאם בטקס בשם הרופאים הזוכים: "התרגשתי כשנודע לי על הבחירה בי ועל ההערכה הרבה לה זכיתי מהמטופלים. אני מזדהה עם הערכים שקרן דניאלי מקדמת בתחום התקשורת שבין הרופא למטופל, שהוא אחד מאבני היסוד של רפואת המשפחה. אות דניאלי מעניק לי את המוטיבציה להמשיך ולהשקיע בתחום חשוב זה. תקשורת ראויה היא חלק בלתי נפרד ואף קריטי לתהליך אבחון נכון ויעיל ולטיפול רפואי איכותי במטופל. אני מודה ל'שירותי בריאות כללית' ולשותפים שלי 'בטרם', שתמיד תמכו בי ונתנו לי את המקום הפיזי והרוחני להתעסק ברפואה בדרך בה אני מאמין".

ד"ר בר-ששת: "עבודתי כרופא משפחה מסמלת בשבילי שליחות ונתינה, הענקת טיפול מסור ומיטבי, יחס אישי וחם, כבוד ואמפתיה, וזו כל הווייתי כרופא משפחה״.

ד״ר גרשון: "שאיפתי היא להעניק למטופל את השירות הרפואי הטוב ביותר האפשרי, זאת תוך בניית מערכת יחסים של אמון, הערכה הדדית וטיפול אישי המעמיד בראש את המטופל וכלל צרכיו".

לינק לכתבה